Dalam Hidup Aku tak Pernah Menang Contest..Cuba Korang KLIK gambar klu nak MENANG

Accident

Share

>> Monday, March 7, 2011

Masa itu - Selepas lebih tiga jam mengharungi jalan jam lagi dua minit nak sampai rumah. Aku kuar dari Q aku untuk masuk ke jalan kiri simpang terus ke rumah aku, jalan masih jam dan ada kereta yang keluar dari Q di hadapan aku. Aku beranggapan destinasi dia sama dengan aku.

Tiba-tiba...

Dia brek mengejut dan terus bagi signal untuk masuk Q semula selepas ternampak ada polis di hadapan dekat dengan simpang. Aku yang terkejut ni apa lagi brek sehabis mungkin dan mengelak ke kiri..terseret..srettttttttt..KEDEGUNG!!!

Malangnya keta aku belah driver tercium bontot kereta depan yang mengelabah tak tentu pasal brek. Brek aku tak makan kerana ada pembangunan di tepi jalan yang baru siap yang meninggalkan sisa-sisa debu dan pasir di tepi jalan. Dah nasib aku walaupun brek sekuat mana pun dalam kelajuan 40km sejam debu dan pasir itu telah menyebabkan kereta ku terseret cantik.

0 comments:

Post a Comment


  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP