Dalam Hidup Aku tak Pernah Menang Contest..Cuba Korang KLIK gambar klu nak MENANG

FOLLOWER PENGIKUT

Share

>> Sunday, October 17, 2010

Bila aku terjumpa Aniza ni..actualy aku jumpa blog dia da..bagus tul ayat2 dia tentang blog yang tak ramai follower atau pengikut ni...Baca rr sendiri kat blog dia takkan aku nak copy paste lak..sekurang2nya aku dah tolong promote blog org lain.. Sila klik untuk ke blog beliau :

Trimatra Aniza Wahit

Follow dengan niat yang baik..Ikhlaskan Hati mengambil apa yang jernih buangkan yang keruh

2 comments:

Mar Yanie 5:52 AM  

ha'ah..agak setuju jugak..biasa owang yg follow kite mesti nak suh di follow balik kan..saya pun ade kawan yg x ramai follower tp die punye content belog sgt berilmiah dan ade pengajaran dan ade betolnye.. cube baca sini http://yenz-nal.blogspot.com/

Dunia Sakit 6:25 AM  

wahhh ni 1st komen aku dapat..yup2 aku stuju..aku cuba baca..aku jumpa gak blog yg tak ramai follower http://pondokrahmat.blogspot.com/ cb bc klu da masa k.. Salam Perkenalan

Post a Comment


  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP